Segítség
Köszönjük, hogy meglátogatta cégünk, a "Villforgó Kereskedelmi Bt." továbbiakban: eladó (székhely: 4400 Nyíregyháza, Rákóczi út 88-90., Adó sz.: 25648780-2-15) WEBáruházát.
Jelen Általános Szerződési Feltételeket, továbbiakban: ÁSZF, illetve a szállítási feltételeket vásárlás előtt feltétlenül tanulmányozza át! Amennyiben az ÁSZF-et nem kívánja elfogadni, úgy webáruházunkban vásárlása, elektronikus szerződéskötés nem valósulhat meg. (Ld szerződéskötés különös feltételeire vonatkozó tájékoztatási pont.)
Az áruházban
A látogatónak lehetősége van választani, vagy rendelni az áruház termékei közül a terméklista segítségével. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a választott terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár Megtekintése” gombjára kattintva láthatja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla részösszegeit is. A terméket megfigyelésbe téve, az nem kerül a kosárba, a regisztrált felhasználó arra, bármikor, a leggyorsabb módon visszatérhet, nem köteles megvásárolnia, de ezzel könnyítheti a későbbi termékválasztást, keresést.
Kérjük a leendő vásárlóinktól, hogy a pontos nevet és címet szíveskedjenek megadni, a korrekt ügyintézés a vállalható határidők stb tartása végett. Valamennyi viszont eladó vásárlása esetén, kérjük adószáma feltüntetését.
A termék kiválasztása és rendelés
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a termék(ek) végösszegét, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, vagy új vásárlóként akar regisztrálni.
Ha még nem regisztrált felhasználónk akkor lehetősége van regisztrálni. Egy adatlapot kell kitöltenie, ami számla kiállításához szükséges, a törvény szerint feltüntetendő adatokat kell megadni, hogy teljes mértékben tartalmazza.
A regisztrációs űrlap kitöltése után a böngésző továbblép és a következő oldalon a vásárló áttekintheti, hogy az általa megadott adatokat helyesen adta-e meg. Ha hibát talál, visszaléphet a regisztrációs felületre és azt kijavíthatja. Amennyiben megfelelőnek találta és megerősíti, úgy rögzítheti az adatokat, és továbbléphet a Pénztár menüpontba.
FONTOS! Csak a regisztrált felhasználó adataira fog emlékezni az áruház!
Ha korábban már regisztrált és vásárolt is áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Bármilyen terméket is választ, kérjük, legyen körültekintő a választáskor! Ha úgy érezné, hogy bizonytalan és nem tudja, mit válasszon, vagy pontosan például milyen alkatrészt is keres, kérdezzen telefonon!
Kérjük, mindig ellenőrizze a számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat, vagy fűnyíró traktornál házhozszállításunkat kéri), valamint fizetési módot (banki átutalás, PayPal, utánvét, készpénz az üzletben). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Ha bármilyen speciális kérése lenne, azt a megjegyzésben feltüntetheti.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes bruttó árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak, az aktuális ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. Ezt súlytól függően a számlában jelezzük. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a szállítási díjak táblázatban is megtalálható.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik. Amennyiben nem kapott volna erről visszaigazolást, kérjük, feltétlenül jelezze!
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Amennyiben nem kapott volna visszaigazolást, kérjük, feltétlenül jelezze ügyfélszolgálatunkon!
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása, vagy futárszolgálattal, vagy megbízott szállítóval történik. A termék várható szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, vagy annak dátumát a Bejegyzés fülben rögzítheti, valamint ezt a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás egyéb időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
A webáruházban a termékek mellett feltüntetett ár bruttóban értendő, azonban ez egyéb jelzés hiányában, a szállítási költségeket nem tartalmazza, ezért a szállítási költségek a termék vételárán felül fizetendőek. A webáruházban szereplő termékek vételára megváltoztatásának jogát az eladó fenntartja, ugyanakkor ezen jog a már megrendelt, visszaigazolt termékek vételárát nem befolyásolja.
Szállítási díjak
A kiszállítás költsége a rendelt termékek összsúlyától függ (csomagolással együtt), melynek költsége:
0-5 Kg 1280 Ft
5-10 Kg 1480 Ft
10-15 Kg 1750 Ft
15-20 Kg 1820 Ft
20-25 Kg 1900 Ft
25-30 Kg 1980 Ft
30-50 Kg 2900 Ft
50-60 Kg 3300 Ft
A megrendelések 60 Kg és 60.000 Ft felett a szállítás költsége DÍJTALAN!
A leadott árurendeléseket a beérkezés sorrendjében teljesítjük.
Üzembe helyezés
Amennyiben Ön többletszolgáltatásként megrendeli a gép üzembe helyezését, azt a megrendelés során a "Megjegyzés" ablakban kérjük jelezni. Az üzembe helyezés munkadíja díjtalan, vagy díjmentes ajánlatunknak megfelelően, amely nem tartalmazza az anyagköltségeket, amely a gép típusától függően pl. üzemanyag és kenőanyagok költségeit.
Üzembe helyezés csak személyes átvétel, vagy a Villforgó Bt. általi kiszállítás esetén lehetséges.
A fűnyíró traktorok üzembe helyezését munkadíjmentesen vállaljuk.
Átvételi információk
Amennyiben a csomag átvételekor sérülést észlel, a csomagot ne vegye át és a futárral jegyzőkönyveztesse az eseményt. Ha ezt elmulasztja, a továbbiakban a csomag sérüléséből eredő reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A csomag részben történő átvételére nincs lehetőség. A Szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kézbesítését. Ha a kézbesítés mindkét alkalommal sikertelen, a megrendelt termékek azok visszaszállításra kerülnek, aki a megrendelést inaktiválja.
Szerviz, garancia, szavatosság
A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, azaz a fogyasztó.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. A vásárló a termék vásárlásakor vele együtt megkapja a jótállási jegyet, melyen országosan fel van tüntetve a garanciális szervizek jegyzéke. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Egyes értékesített termékek külön vásárlási tájékoztatóval is rendelkezhetnek, melyek tartalmazzák a garanciális szervizek adatait, elérhetőségét.
Jótállási és szavatossági igények az eladónál, vagy a jótállási papírokon feltüntetett márkaszervizeknél jelenhetőek be.
Szavatosság
Jótállás, szavatosság
Jótállás
A termékekre egységesen 12 hónap jótállást vállalunk. A termékekről kiállított számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk. A jótállás mellett a törvény által biztosított szavatossági jogok is természetesen érvényesek.
Bizonyos tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállási kötelezettséget jogszabály ír elő. Ez annyit jelent, hogy a gyártó, forgalmazó garantálja, hogy a megvásárolt termék legalább egy évig kifogástalanul fog működni. Az egy év a fogyasztási cikk átvételével vagy - amennyiben azt a forgalmazó, avagy megbízottja végzi - az üzembe helyezés napjával kezdődik.
A jótállás esetében a vásárlónak nem kell bizonyítania, hogy vétlen a termék meghibásodásában. A gyártó illetve forgalmazó a jótállási kötelezettség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a vásárlás után keletkezett: a vásárló rendellenesen használta a terméket, illetve az valamilyen külső behatás következtében romlott el. Jótállás esetén a meghibásodás idejét kell figyelembe venni, nem azt, hogy az mikor vált felismerhetővé.
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a VILLFORGÓ Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő hat hónap, de legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a VILLFORGÓ Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - a fentebb meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (4400 Nyíregyháza, Rákóczi út 88-90.). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (4400 Nyíregyháza, Rákóczi út 88-90.) küldött levélben, vagy elektronikus levélben ( ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
Garanciális, jótállási és szavatossági jogairól részletesen az alábbi linkekre kattintva olvashat:
151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
49/2003. (VII.30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a megrendelő felé azonnal értesítést küld az eladó web áruház szoftvere a rendelés felvételéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a megrendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdéséről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor .Jogvita: Az ÁSZF-ben nem rögzített kérdésekben a mindenkori hatályos Polgári Törvénykönyv ide vonatkozó rendelkezései az irányadóak. A Villforgó Bt-től megvásárolt termékkel kapcsolatosan esetlegesen felmerülő bármiféle jogvita rendezésére a felek hatáskör függvényében a Nyíregyházi Városi Bíróság, vagy a SzSzB Megyei Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.
Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia, A termék visszaküldése
Elállás vagy felmondási jog a (45/2014. Korm. rendelet alapján)
Minden fogyasztónak (természetes személynek) a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélküli elállási joga van. Az elállási szándékát jelezheti elérhetőségeink bármelyikén, amennyiben megkapjuk, arról azonnal elektronikus visszaigazolást küldünk. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható. Vásárlónk az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási jog részletei: Az elállási jog néhány kivételtől eltekintve minden termékre vonatkozik, ami hiánytalanul (minden tartozékával) érkezik vissza a VILLFORGÓ Kereskedelmi és Szolgáltató Bt.-hez. Természetesen amennyiben a termék 14 (naptári) napon belül meghibásodik, akkor ezekre a termékekre automatikusan vállaljuk a 14 napon belüli visszavásárlást. A termék adásvételére irányuló szerződés esetén a fogyasztó az elállási jogát már a szerződés megkötése és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Felhívjuk figyelmét, hogy a fogyasztó az elállási joga gyakorlása előtt a terméket csak annak jellege, tulajdonságai, és működése megállapításához szükséges mértékben használhatja. Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenést elállási joga gyakorlását követően köteles megtéríteni a VILLFORGÓ Kereskedelmi és Szolgáltató Bt.-nek. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Vásárlónknak saját költségén kell gondoskodnia és az elállás bejelentésétől számított legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni saját költségén a VILLFORGÓ Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. részére, annak fent feltüntetett telephelyére. Kérjük, az elállással érintett terméket utánvétellel ne küldje vissza részünkre, mivel utánvétes csomagokat nem áll módunkban átvenni. Elállásra vonatkozó igényét írásban (e-mail is lehet) kell bejelentenie. Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot kell a termék átvételétől számított 14 (naptári) napon belül elküldeni Ügyfélszolgálatunk részére. Az elállási jog bejelentését az alábbi nyilatkozatminta kitöltésével egyszerűen megteheti, de természetesen saját megfogalmazású nyilatkozatban is élhet elállási jogával.
Ön internetes oldalunkon is [beillesztendő az internetes cím] kitöltheti az elállási/felmondási nyilatkozat-mintát vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát. Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.
Címzett, postai úton: 4400 Nyíregyháza, Rákóczi út 88-90.
E-mailben:
Elállási nyilatkozatminta:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt.:
Az áru ellenértékét az elállásról való tudomásszerzést követő 14 napon belül fizetjük vissza, amennyiben a terméket Vevő a VILLFORGÓ Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. részére visszajuttatja. Addig az időpontig ugyanis a VILLFORGÓ Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. a vételár visszafizetését visszatarthatja. A teljes vételár visszafizetését (járulékos költségekkel, pl. szállítási díjjal együtt) a Vevő által megadott bankszámlára történő átutalással rendezzük. Amennyiben Vevő vásárláskor nem a kifejezetten legkevésbé költséges fuvarozási módot választotta, a VILLFORGÓ Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. nem köteles az ebből adódó többletköltségeket megtéríteni. Amennyiben a VILLFORGÓ Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. saját maga vállalja a visszaszállítást, abban az esetben nem illeti meg az összeg visszatartási joga, és ebben az esetben a visszafizetés készpénzben a visszaszállítással azonos időpontban történik meg. A biztonságos csomagolás és áruvédelem érdekében, kérjük, lehetőség szerint a termék eredeti csomagolásában juttassa vissza ügyfélszolgálatunkra a termékeket.
Egyedi megrendelések esetében (bármilyen eltérés a web áruházban bemutatott termékek méretében, színében, funkcionalitásában, illetve egyéb tulajdonságaiban a vevő kérésére, mely a szerződésben rögzítésre kerül) az elállás joga a Vevőt nem illeti meg, hiszen az adott terméket a Vevő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állították elő, vagy egyértelműen a ,személyére szabták.
A VILLFORGÓ Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. internetes áruháza nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexszel, azonban szigorú belső szabályzattal rendelkezik a vevőkommunikációra, a rendelések kezelésére, a termékek elkülönítésével és ellenőrzésével kapcsolatos folyamatokra.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, elektronikus kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).
Portósan küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!
Reklamációk, panaszkezelés
Amennyiben szolgáltatásunkkal vagy termékeinkkel kapcsolatban nem elégedett, és reklamációt szeretne eljuttatni hozzánk, akkor azt ügyfélszolgálatunk részére eljuttatva teheti meg. Minden panaszt kivizsgálunk és az e-mailben küldött reklamációkra igyekszünk 1 munkanapon belül írásos választ küldeni. Tájékoztatjuk Önt, hogy amennyiben nem ért egyet cégünk válaszával, melyet panaszára adtunk, az alábbi hatóságokhoz fordulhat:
Békéltető testületi eljárás kezdeményezéséhez az Ön lakóhelye szerinti illetőségű Békéltető Testülethez, vagy cégünk székhelye szerinti Békéltető Testülethez:
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület:
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin, e-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
Panaszbejelentés Fogyasztóvédelmi Hatósághoz:
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Felügyelőségvezető: Dr. Bakó Zsolt
Cím, postacím: 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10.
Tel.: +36 42 500 694, fax: +36 42 504 398, e-mail: fogyved_eaf_nyiregyhaza@nfh.hu
Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot. A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani. Az online vitarendezési platform 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára. A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező szolgáltatóra, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. A fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál. Magyarországon a fogyasztói jogviták rendezésére a Budapesti Békéltető Testület jogosult.
Az online vitarendezési platform elérhetősége: http://ec.europa.eu/odr
Szerződéskötés különös feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A létrejött szerződéseket az eladó iktatja, és annak létrejöttét követő legalább 3 hónapon belül megőrzi. A regisztráció és az elektronikusan megkötött szerződés ezen időtartamon belül bármikor hozzáférhető.
A vásárló a regisztráció elvégzésekor köteles elfogadni az ÁSZF-t. Amennyiben az ÁSZF-et nem kívánja elfogadni úgy a ügyfél adat regisztráció nem zárulhat le és az elektronikus szerződéskötés sem valósulhat meg. A regisztráció befejezésekor az eladó sorszámmal iktatja a regisztrált vásárlót, és ezen sorszámmal egyetemben rögzíti, hogy a vásárló elfogadta az ÁSZF-t. A webáruház rendszere az ÁSZF elfogadása után és a regisztráció lezárásakor munkatársainkat E-mailben értesíti, hogy új vásárló regisztrált. Ezen E-mail tartalmazza a vásárló által megadott adatokat, melyeket bizalmasan kezelünk és tartalmazza azt, hogy a vásárló elfogadta az ÁSZF-et. Az ÁSZF bármikor hozzáférhető és megnyitható a webáruház menüsorában, továbbá kérésére kollégáink is eljuttatják az Ön címére E-mailben. Amennyiben a rendszer érzékeli, hogy az ASZF megváltoztatásra került, úgy a következő vásárláskor ismét kérni fogja, hogy az újat elolvasás, és értelmezés után fogadja el.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése, de visszautasításunk esetén, a visszautalásra kerül az összeg a küldőjének részére, amit a közlöny részben külön, hangsúlyosan jelzünk!
(A WEB-áruházban szereplő termékek fényképei gyártói illusztrációk, a szállított termék az illusztrációtól eltérhet Pl.: a gyártó termék fejlesztései miatt, stb.)
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vásárlót a javított adatokról. A vevő ezt követően megerősítheti a megrendelést a javított adat ismeretében, vagy bármely fél elállhat a szerződéstől. Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú, és saját nevében jár el.
A megrendelő személyesen is átveheti az árut telephelyünkön, és elszállíthatja azt saját költségén. Az itt nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok, valamint a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései az irányadóak.
Tulajdonjogi kikötés
Az áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.
A felelősség korlátozása
Az eladó nem vállal semminemű felelősséget a webáruházhoz való csatlakozás során használt technikai (hardver, szoftver) és vagy kommunikációs (internet) infrastruktúra által okozott hibákért, kellemetlenségekért, közvetlen vagy közvetett károkért függetlenül attól, hogy az a szerver vagy a kliens oldali üzemszerű vagy rendkívüli, nem üzemszerű működésből adódott.
Az eladó fenntartja a jogot, hogy indoklás nélkül bármilyen információt bármikor megváltoztasson (beleértve a jelen üzletszabályzatot is), ami a webáruházban található, így a termékeket, azok leírását, a termékek alap vagy akciós árát. Az áruházzal kapcsolatos mindennemű információ hozzáférhető, így mindebből adódóan a mindenkori információk nem ismeretéből származó hibákért, kellemetlenségekért, közvetlen vagy közvetett károkért az eladó semmilyen felelősséget nem vállal.
A honlapunkon megjelenő adatokat és információkat törekszünk a lehető legnagyobb gondossággal, többszöri ellenőrzés mellett összeállítani illetve közölni. Ennek ellenére nem zárható ki annak lehetősége, hogy egyes esetekben szerkesztési vagy más ok folytán téves vagy hiányos adatok kerülnek honlapunkra. Tekintettel arra, hogy a honlapunkon elérhető információk csak tájékoztatásul szolgálnak, Villforgó Bt nem vállal felelősséget a honlapon megjelenő adatok, dokumentumok, információk, képek, ábrák, grafikonok, grafikák, stb. teljes pontosságáért és azért, hogy azok az Ön által szándékozott célra történő felhasználásra alkalmasak, így az ezzel kapcsolatos kockázat teljes mértékben Önt terheli.
Ennek megfelelően a nem vállal felelősséget semmilyen, az ezek felhasználása kapcsán esetlegesen Önnél keletkező bármilyen jellegű közvetett vagy közvetlen kárért, kiadásért illetve költségért, beleértve természetesen az adatvesztéssel kapcsolatos károkat és az elmaradt hasznot is.
Ügyfélszolgálat nyitva tartása: H-Cs 8.30-16.00 óráig, P: 8.30-15 óráig.
Telefonszám: (42) 509-510
További kérdése esetén keresse munkatársainkat.
Köszönjük, hogy minket választott!
elérhetőség: +36/30-2357-999
+36/30-3357-999