Webshop ÁSZF

Köszönjük, hogy meglátogatta cégünk, a "Villforgó Kereskedelmi Bt." továbbiakban: eladó (székhely: 4400 Nyíregyháza, Rákóczi út 88-90., Adó sz.: 25648780-2-15) WEBáruházát.

Jelen Általános Szerződési Feltételeket, továbbiakban: ÁSZF, illetve a szállítási feltételeket vásárlás előtt feltétlenül tanulmányozza át! Amennyiben az ÁSZF-et nem kívánja elfogadni, úgy webáruházunkban vásárlása, elektronikus szerződéskötés nem valósulhat meg. (Ld szerződéskötés különös feltételeire vonatkozó tájékoztatási pont.)

Az áruházban

A látogatónak lehetősége van választani, vagy rendelni az áruház termékei közül a terméklista segítségével. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a választott terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár Megtekintése” gombjára kattintva láthatja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla részösszegeit is. A terméket megfigyelésbe téve, az nem kerül a kosárba, a regisztrált felhasználó arra, bármikor, a leggyorsabb módon visszatérhet, nem köteles megvásárolnia, de ezzel könnyítheti a későbbi termékválasztást, keresést.

Kérjük a leendő vásárlóinktól, hogy a pontos nevet és címet szíveskedjenek megadni, a korrekt ügyintézés a vállalható határidők stb tartása végett. Valamennyi viszont eladó vásárlása esetén, kérjük adószáma feltüntetését.

A termék kiválasztása és rendelés

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a termék(ek) végösszegét, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, vagy új vásárlóként akar regisztrálni.

Ha még nem regisztrált  felhasználónk akkor lehetősége van regisztrálni. Egy adatlapot kell kitöltenie, ami számla kiállításához szükséges, a törvény szerint feltüntetendő  adatokat kell megadni, hogy teljes mértékben tartalmazza.


A regisztrációs űrlap kitöltése után a böngésző továbblép és a következő oldalon a vásárló áttekintheti, hogy az általa megadott adatokat helyesen adta-e meg. Ha hibát talál, visszaléphet a regisztrációs felületre és azt kijavíthatja. Amennyiben megfelelőnek találta és megerősíti, úgy rögzítheti az adatokat, és továbbléphet a Pénztár menüpontba.
FONTOS! Csak a regisztrált felhasználó adataira fog emlékezni az áruház!

Ha korábban már regisztrált és vásárolt is áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Bármilyen terméket is választ, kérjük, legyen körültekintő a választáskor! Ha úgy érezné, hogy bizonytalan és nem tudja, mit válasszon, vagy pontosan például milyen alkatrészt is keres, kérdezzen telefonon!
Kérjük, mindig ellenőrizze a számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat, vagy fűnyíró traktornál házhozszállításunkat kéri), valamint fizetési módot (banki átutalás, PayPal, utánvét, készpénz az üzletben). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Ha bármilyen speciális kérése lenne, azt a megjegyzésben feltüntetheti.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes bruttó árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak, az aktuális  ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. Ezt súlytól  függően a számlában jelezzük. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a szállítási díjak táblázatban is megtalálható.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik. Amennyiben nem kapott volna erről visszaigazolást, kérjük, feltétlenül jelezze!

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Amennyiben nem kapott volna visszaigazolást, kérjük, feltétlenül jelezze ügyfélszolgálatunkon!

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása, vagy futárszolgálattal, vagy megbízott szállítóval történik. A termék várható szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, vagy annak dátumát a Bejegyzés fülben rögzítheti, valamint ezt a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás egyéb időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
A webáruházban a termékek mellett feltüntetett ár bruttóban értendő, azonban ez egyéb jelzés hiányában, a szállítási költségeket nem tartalmazza, ezért a szállítási költségek a termék vételárán felül fizetendőek. A webáruházban szereplő termékek vételára megváltoztatásának jogát az eladó fenntartja, ugyanakkor ezen jog a már megrendelt, visszaigazolt termékek vételárát nem befolyásolja.

Szállítási díjak

A kiszállítás költsége a rendelt termékek összsúlyától függ (csomagolással együtt), melynek költsége:

0-5 Kg       1280 Ft

5-10 Kg     1480 Ft

10-15 Kg   1750 Ft

15-20 Kg   1820 Ft

20-25 Kg   1900 Ft

25-30 Kg   1980 Ft

30-50 Kg 2900 Ft

50-60 Kg 3300 Ft

A megrendelések 60 Kg és 60.000 Ft felett a szállítás költsége DÍJTALAN!

 

A leadott árurendeléseket a beérkezés sorrendjében teljesítjük.

 

Üzembe helyezés

Amennyiben Ön többletszolgáltatásként megrendeli a gép üzembe helyezését, azt a megrendelés során a "Megjegyzés" ablakban kérjük jelezni. Az üzembe helyezés munkadíja díjtalan, vagy díjmentes ajánlatunknak megfelelően, amely nem tartalmazza az anyagköltségeket, amely a gép típusától függően pl. üzemanyag és kenőanyagok költségeit.
Üzembe helyezés csak személyes átvétel, vagy a Villforgó Bt. általi kiszállítás esetén lehetséges.
A fűnyíró traktorok üzembe helyezését munkadíjmentesen vállaljuk.

Átvételi információk

Amennyiben a csomag átvételekor sérülést észlel, a csomagot ne vegye át és a futárral jegyzőkönyveztesse az eseményt. Ha ezt elmulasztja, a továbbiakban a csomag sérüléséből eredő reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A csomag részben történő átvételére nincs lehetőség. A Szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kézbesítését. Ha a kézbesítés mindkét alkalommal sikertelen, a megrendelt termékek azok visszaszállításra kerülnek, aki a megrendelést inaktiválja.

Szerviz és garancia

A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, azaz a fogyasztó.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. A vásárló a termék vásárlásakor vele együtt megkapja a jótállási jegyet, melyen országosan fel van tüntetve a garanciális szervizek jegyzéke. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Egyes értékesített termékek külön vásárlási tájékoztatóval is rendelkezhetnek, melyek tartalmazzák a garanciális szervizek adatait, elérhetőségét.
Jótállási és szavatossági igények az eladónál, vagy a jótállási papírokon feltüntetett márkaszervizeknél jelenhetőek be.

Szavatosság

Az eladó sem a jótállás, sem pedig a kellékszavatossággal nem tartozik helytállási kötelezettséggel, amennyiben a meghibásodás a vevő nem rendeltetésszerű magatartásának következménye.
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, illetve vállalnak beszállítóink. A szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított egy év, tartós használatra rendelt dolog esetében három év, de az egyes gyártók ettől kedvezve a vásárlóknak, saját jogon eltérhetnek.

Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:

a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést kérhet kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető!
A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.

Garanciális, jótállási és szavatossági jogairól részletesen az alábbi linkekre kattintva olvashat:
151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
49/2003. (VII.30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a megrendelő felé azonnal értesítést küld az eladó web áruház szoftvere a rendelés felvételéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a megrendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdéséről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor .Jogvita: Az ÁSZF-ben nem rögzített kérdésekben a mindenkori hatályos Polgári Törvénykönyv ide vonatkozó rendelkezései az irányadóak. A Villforgó Bt-től megvásárolt termékkel kapcsolatosan esetlegesen felmerülő bármiféle jogvita rendezésére a felek hatáskör függvényében a Nyíregyházi Városi Bíróság, vagy a SzSzB Megyei Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia, A termék visszaküldése

A megrendelő a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. (A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 14 naptári napban határozza meg a fogyasztót megillető elállási jog határidejét.)
Az elállási joggal élő Megrendelő köteles a termékeket webáruház üzemeltetője részére visszajuttatni. A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az eladó köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli.
Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Az eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, ennek mértékéről szakszerviz állásfoglalását, és a bevizsgálási költségét.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot az alábbi esetekben:

a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt az értékesítő a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

b) olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;

c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, elektronikus kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).
Portósan küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!

Reklamációk, panaszkezelés

Bármilyen kérdés, probléma, reklamáció esetén ügyfélszolgálatunk rendelkezésre áll honlapunk valamennyi oldalának alján megadott elérhetőségeken illetve a Keresés az Áruházban boxban az Elérhetőségeink linkre kattintva.

Szerződéskötés különös feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A létrejött szerződéseket az eladó iktatja, és annak létrejöttét követő legalább 3 hónapon belül megőrzi. A regisztráció és az elektronikusan megkötött szerződés ezen időtartamon belül bármikor hozzáférhető.
A vásárló a regisztráció elvégzésekor köteles elfogadni az ÁSZF-t. Amennyiben az ÁSZF-et nem kívánja elfogadni úgy a ügyfél adat regisztráció nem zárulhat le és az elektronikus szerződéskötés sem valósulhat meg. A regisztráció befejezésekor az eladó sorszámmal iktatja a regisztrált vásárlót, és ezen sorszámmal egyetemben rögzíti, hogy a vásárló elfogadta az ÁSZF-t. A webáruház rendszere az ÁSZF elfogadása után és a regisztráció lezárásakor munkatársainkat E-mailben értesíti, hogy új vásárló regisztrált. Ezen E-mail tartalmazza a vásárló által megadott adatokat, melyeket bizalmasan kezelünk és tartalmazza azt, hogy a vásárló elfogadta az ÁSZF-et. Az ÁSZF bármikor hozzáférhető és megnyitható a webáruház menüsorában, továbbá kérésére kollégáink is eljuttatják az Ön címére E-mailben. Amennyiben a rendszer érzékeli, hogy az ASZF megváltoztatásra került, úgy a következő vásárláskor ismét kérni fogja, hogy az újat elolvasás, és értelmezés után fogadja el.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése, de visszautasításunk esetén, a visszautalásra kerül az összeg a küldőjének részére, amit a közlöny részben külön, hangsúlyosan jelzünk!
(A WEB-áruházban szereplő termékek fényképei gyártói illusztrációk, a szállított termék az illusztrációtól eltérhet Pl.: a gyártó termék fejlesztései miatt, stb.)
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vásárlót a javított adatokról. A vevő ezt követően megerősítheti a megrendelést a javított adat ismeretében, vagy bármely fél elállhat a szerződéstől. Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú, és saját nevében jár el.
A megrendelő személyesen is átveheti az árut telephelyünkön, és elszállíthatja azt saját költségén. Az itt nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok, valamint a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései az irányadóak.

Tulajdonjogi kikötés

Az áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

A felelősség korlátozása

Az eladó nem vállal semminemű felelősséget a webáruházhoz való csatlakozás során használt technikai (hardver, szoftver) és vagy kommunikációs (internet) infrastruktúra által okozott hibákért, kellemetlenségekért, közvetlen vagy közvetett károkért függetlenül attól, hogy az a szerver vagy a kliens oldali üzemszerű vagy rendkívüli, nem üzemszerű működésből adódott.
Az eladó fenntartja a jogot, hogy indoklás nélkül bármilyen információt bármikor megváltoztasson (beleértve a jelen üzletszabályzatot is), ami a webáruházban található, így a termékeket, azok leírását, a termékek alap vagy akciós árát. Az áruházzal kapcsolatos mindennemű információ hozzáférhető, így mindebből adódóan a mindenkori információk nem ismeretéből származó hibákért, kellemetlenségekért, közvetlen vagy közvetett károkért az eladó semmilyen felelősséget nem vállal.
A honlapunkon megjelenő adatokat és információkat törekszünk a lehető legnagyobb gondossággal, többszöri ellenőrzés mellett összeállítani illetve közölni. Ennek ellenére nem zárható ki annak lehetősége, hogy egyes esetekben szerkesztési vagy más ok folytán téves vagy hiányos adatok kerülnek honlapunkra. Tekintettel arra, hogy a honlapunkon elérhető információk csak tájékoztatásul szolgálnak, Villforgó Bt nem vállal felelősséget a honlapon megjelenő adatok, dokumentumok, információk, képek, ábrák, grafikonok, grafikák, stb. teljes pontosságáért és azért, hogy azok az Ön által szándékozott célra történő felhasználásra alkalmasak, így az ezzel kapcsolatos kockázat teljes mértékben Önt terheli.
Ennek megfelelően a nem vállal felelősséget semmilyen, az ezek felhasználása kapcsán esetlegesen Önnél keletkező bármilyen jellegű közvetett vagy közvetlen kárért, kiadásért illetve költségért, beleértve természetesen az adatvesztéssel kapcsolatos károkat és az elmaradt hasznot is.

Ügyfélszolgálat nyitva tartása: H-Cs 8.30-16.00 óráig, P: 8.30-15 óráig.
Telefonszám: (42) 509-510
További kérdése esetén keresse munkatársainkat.

Köszönjük, hogy minket választott!

Szaktanácsadás
elérhetőség:
+36/30-2357-999
+36/30-3032-953